poniedziałek, 2 listopada 2015

#CourtshipBookTAG

Do #CurtshipBookTAG nominowała mnie Karolina Kociara i jej pasje. Więc zaczynajmy (z banerkami podkradzionymi również od niej).



Nie powiem Wam, co jest w tej okładce, ale zakochałam sie w książce od pierwszego wejrzenia. I treść również mnie nie zawiodła. Oto Lawendowy pokój Niny George.



Książka kupiona kilka dni temu... Na urodziny :)



Zachwyciła mnie już od pierwszych stron...






To dziwne, ale ostatnio właśnie ta książka wciągnęła mnie tak, że przeczytałam jednym tchem.






Po prostu musiałam!




Grę anioła polecam wszystkim... I inne książki z cyklu!



Chyba się zakochałam!



Dzielę się z:
Paulą z Rude czyta
Michaliną z Książkowego świata

6 komentarzy:

  1. "Królów przeklętych" mam w palnie i już się nie mogę doczekać :D:D
    Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam ten TAG u siebie, prześwietny. :*
    Nominowałam Cię do TAGu u mnie na blogu: http://majkabloguje.blogspot.com/2015/11/zimowa-kraina-czarow-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten TAG :D
    Z książek, które podałaś to znam tylko „Królów przeklętych" mimo to i tak tylko z widzenia i recenzji innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny TAG :)
    Co do fazy 4, miałam tak samo :)
    Pozdrawiam ~Bacha
    http://dostatniejstrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, wspaniałe odpowiedzi aż chce się wszystkie Twoje propozycje przeczytać :D
    pasjanaszymzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń