wtorek, 15 grudnia 2015

Colorful Book#TAG


Do radosnego tagu nominowała mnie słodka Iza, której bardzo dziękuję.
Ze swojej strony nominuję całą grupę Pogaduchy, obowiązkowo!

SZARY to kolor ponadczasowy - Książka, która może być uznana za ponadczasową
Za książkę ponadczasową mogę uznać Małego księcia, gdyż jest ona napisana językiem przystępnym zarówno dla młodszych jak i starszych czytelników. Z wielką chęcią wracam do niej co jakiś czas i mam nadzieję, że jeszcze pokolenia będą karmiły nią umysły. Nie jest to wybitne dzieło, jednak właśnie uniwersalność czyni ją w moich oczach ponadczasową.

CZARNY jest kolorem silnych emocji - Książka, która wywołała u ciebie największe emocje

BIAŁY to symbol neutralności - Książka do której jesteś neutralnie nastawiona
(przejedź kursorem tu ^, by zobaczyć kategorię)


NIEBIESKI, kolor wytrwałości, niezawodności - Książka, która cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat
W żadnym stopniu nie zawiodła mnie książka Cień Wiatru C. R. Zafóna, którą wiele osób jest zafascynowanych, jest ona wręcz uwielbiana, inni natomiast mówią, że nie porywa czytelnika, język "taki sobie". Mnie porwała całym sercem, żyłam tą książką kilka dni... i żyję nadal.

ZIELONY jest kolorem nadziei- Książka która dała ci nadzieję


CZERWONY to kolor miłości, ale i również nienawiści - Książka którą kochasz i nienawidzisz jednocześnie
Takiej książki chyba nie mam... Jeszcze.

ŻÓŁTY, kolor słońca i radości - Książka z którą wiążesz najwięcej wspomnień
Najwięcej przyjemnych wspomnień przychodzi, gdy myślę o przygodach Geralta z Rivii, które przeczytałam wszystkie od deski do deski z chłopakiem... Czy raczej on czytał, a ja słuchałam, taka wygodnicka! Dzięki temu zżyłam się z bohaterami, wczułam w historię i przeżyłam wiele ciekawych dyskusji. I oczywiście WSPÓLNE CZYTANIE ZBLIŻA ;)

ZŁOTY to symbol bogactwa - Książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartach



5 komentarzy:

  1. Facet na telefon, średnia książka. "Światło ktorego nie widac" w koncu zaczęłam czytac. Tag chetnie wykonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twoich propozycji przeczytałam tylko "Małego księcia". Jedyna lektura, w której się zakochałam! Niedługo zrobię tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka Iza miała ciekawy pomysł na tag :) "Złamane pióro" daje nadzieję? Ciekawa teoria, muszę to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny TAG i równie świetne odpowiedzi :D Też mam wiele miłych wspomnień związanych z Wiedźminem. Była to właściwie pierwsza seria fantasy, jaką czytałem ;)

    Pozdrawiam :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Światło, którego nie widać" - to prawda, w środku można znaleźć prawdziwy skarb. :)
    Zgadzam się co do "Małego Księcia". Czas nie ima się tej książki, a im człowiek starszy, tym bardziej może ją docenić. :)
    Fajne masz wspomnienia związane z Wiedźminem. :)

    OdpowiedzUsuń