poniedziałek, 25 stycznia 2016

Disney Book BEREK

wzór
Do Disney Book BEREK nominował mnie jeden ze świeżo poznanych blogerów – Sebastian, do którego zapraszam, gdyż od niedawna obraca się w blogosferze.

1. Mała Syrenka - bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, której się znalazł  
Kasey z książki Złe dziewczyny nie umierają, która znajduje się w rzadko spotykanej sytuacji. Obciążeniem psychicznym jest fakt, że dziewczyna ma dopiero 13 lat, a już musi zmagać się z poważnym problemem. Ponadto czuje się samotna i opuszczona. 

2. Kopciuszek - bohater, który przeszedł ogromną metamorfozę
Przychodzi mi do głowy na chwilę obecną ZoeyStevie Rae z serii Dom Nocy (której przeczytałam 10 tomów, za resztę nie mogę się zabrać). Od pierwszej części obie bohaterki bardzo dynamicznie się zmieniają, z nastolatek w dorosłe kobiety... No, "kobiety".

3. Śpiąca Królewna - książka, podczas czytania, której zasnąłeś
Dżuma. Książka może i dobra, ale no... No wiecie. 

4. Król Lew - Bohater, Który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem
Jonasz z cyklu rozpoczynającego się powieścią Dawca autorstwa Lois Lowry, który jako jedyny w swojej społeczności poznaje prawdę i w wieku 12 lat musi stawić jej czoła.

5. Piękna i Bestia - Książka, której się obawiałeś, a okazała się wspaniała 
W tej chwili nic mi nie przychodzi do głowy. Jeśli się jakiejś książki obawiam, to mam ku temu podstawy, więc jej nie czytam. Gdyby pytanie brzmiało "książka, która miała być wspaniała, a okazała się marna", mogłabym już odpowiedzieć :)

6. Aladyn - bohater, którego życzenie się spełniło  
Geralt, który zażyczył sobie, by losy jego i Yennefer się splatały.

7. Mulan - bohater, który udaje kogoś kim nie jest
Handlomistrz z książek Lois Lowry.

8. Toy Story - książka, której bohaterów chciałabyś ożywić
Wybieram serię Cmentarz Zapomnianych książek – z bohaterami może też się zmaterializować wielkie cmentarzysko!

9. Disney Descendants - ulubiony czarny charakter
W którymś tagu było podobne pytanie: Inspektor Fumero.

Nominuję:

1 komentarz:

  1. Ale super wyzwanie!
    Bardzo mi się podobało, jestem książkocholiczką ;)
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń