piątek, 8 stycznia 2016

Polscy Booktuberzy Berek

Dziś BEREK od Majki!

Book Reviews by Anita - książka, która rozpiernicza system!

Martha Oakiss Secret Books - książka, w której autor wszystko dopracował i wykazał się wielką wyobraźnią

Więcej Książków - najbardziej urocza książka

Wielki Buk - książka, o której później zmieniłeś zdanie

Herbatka z książką - książka, przy której najlepiej pije się herbatkę

Moje spojrzenie na kulturę - ulubiona krótka książka

Caroline352 - książka, o której powinni dowiedzieć się wszyscy

CathVanDerMorgan - książka, której akcja rozwija się stopniowo

Esa czyta - ulubiony klasyk

Towartoczytac - czyli książka, którą ci zaspojlerowano
Na spojlery sobie akurat nie pozwalam, więc nie mam takiej. Chyba, że lektury ;)

Abigail Jailette - książka, którą możesz czytać w kółko i nigdy ci się nie znudzi


Nominowani:

2 komentarze:

  1. O, nie spotkałam takiego TAGU jeszcze. Podaruj mi miłość jest bardzo przepełniona miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Podaruj mi miłość" jest faktycznie urocza :)

    OdpowiedzUsuń