poniedziałek, 7 marca 2016

Pogaduchy u Aguchy BEREK

autor
Już ponad pół roku bloguję i ponad pół roku istnieje grupa najlepszych blogerów "Pogaduchy u Aguchy". Po tym czasie czujemy się ze sobą związani jak taka "internetowa rodzinka": wspieramy się, doradzamy, pomagamy i rozmawiamy na wszystkie tematy. Dzięki, że jesteście! Z tej okazji prezentuję wszystkim POGADUCHY U AGUCHY BEREK. Będzie zdjęciowo, bo... bo lubię. A co wy przyporządkowalibyście do poszczególnych kategorii?

Leon Zabookowiec – powieść z wyrazistym/ekscentrycznym bohaterem, który zapadł ci w pamięć



Kociara – powieść z bohaterem, który chadza własnymi ścieżkami, nie słucha innych



Matka Puchatka - książka, w której matka odgrywa ważną rolę



Wśród Pocztówek – książka z motywem podróży



Zaczytany glonek – książka z motywem przyrodniczym, ulubiony element przyrody w literaturze



Recenzje przy kawie – książka z motywem jedzenia

Nic mi nie przychodzi do głowy.


Książkowy wolontariat – książka z motywem niesienia pomocy innym



Bukowe opowieści – książka z motywem książki



Recenzje Wojtka – książka z wątkiem muzycznym



Świat fantasy – książka z wątkiem fantastycznym



97books – książka z liczbą w tytule



Tanayah czyta – książka, gdzie akcja dzieje się w bibliotece



Isabel Czyta – książka słodka jak cukierki



Kitty Candy – powieść ze zwierzakiem



Książkowy świat Niki – książka, której akcja rozgrywa się w innym świecie



Imperium Książkomaniaczki – książka z monarchią



Książko, miłości moja – powieść, którą kochasz



Blask książek – powieść, która rozjaśni każdy smutny dzień



Modna książka – powieść, którą wszyscy znają, bo jest na topie



Książka od kuchni – książka, która pokazuje jakąś dziedzinę życia od zaplecza



Krzywe Recenzje – książka kiepsko napisana, przy której się męczyłeś



Nowe horyzonty – książka, która zmieniła Twój światopogląd



Po Książkach Mam Kaca – książka, po której miałeś kaca książkowego



Sebastian Czyta – książka, przez którą zarywałeś nockę



Blue Kuba Books – ulubiona książka z elementem koloru niebieskiego

Jak wyżej.


Magia książek – książka z okładką, która oczarowała Cię od pierwszego zobaczenia



Waniliowe Czytadła – książka, która pięknie "pachniała"



Viktolandia – ulubiona powieść z dzieciństwa

Alicja w Krainie Czarów, która niestety gdzieś się zagubiła (a wraz z nią Ania z Zielonego Wzgórza)


Books Culture – ulubiony klasyk literatury

Nic mi nie przychodzi do głowy, ale akurat Saga o wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego to dla mnie klasyk, więc myślę, że pasuje do tego punktu. Niestety, nie dorobiłam się jeszcze własnych egzemplarzy.


Moje spojrzenie na kulturę – ulubiona ekranizacja książki

Brak. Jak wspominałam już kiedyś, nie oglądam ekranizacji.


As Kier – szczęśliwy traf, książka, która nie zapowiadała się dobrze, a okazała się przyjemną lekturą



Subiektywne recenzje – książka, o której masz odmienne zdanie niż inni



MajkaBloguje – ulubiony blog książkowy

Za dużo by wymieniać – pozdrawiam Pogaduchy u Aguchy!


Zakątek Czytelnika – najlepsze miejsce do czytania

Nic oprócz wygodnej kanapy nie jest mi potrzebne! I dobrym towarzystwem nie pogardzę :)


Książkowy świat – pokaż swoją biblioteczkę

Fragment biblioteczki w moim pokoju.

2 komentarze:

  1. "Milion małych kawałków" przyznam, że nie czytałam, ale wobec tego wydaje mi się, że powinnam, być może zmieni również mój światopogląd :D
    Muszę w końcu zrobić ten tag. Niech mi ktoś wydłuży dobę i odbierze nieco obowiązków! :/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Milion małych kawałków" przeczytałam w lutym - dobra, mocna książka. Nie dziwię się, że zwróciłaś na nią uwagę :)

    Zdjęcia - cudo! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń