niedziela, 27 marca 2016

Tygodniowa wycieczka

W minionym tygodniu mogliście przeczytać:

Poniedziałek

TMI Book Berek

Dzisiaj odpowiadam na kilka pytań dzięki Agnieszce, która nominowała mnie do bardzo popularnego w blogosferze tagu – mojego berka – Too Much Information! Oczywiście ze względu na tematykę naszych blogów i zainteresowania będzie on o książkach :)
Do dzieła! czytaj więcej

Wtorek

Dragon Age: Powołanie – Jakoś nie mogę wyjść z tego świata... – recenzja książki

Całkiem niedawno zrecenzowałem jedną z najlepszych gier, jakie miałem kiedykolwiek okazję poznać – Dragon Age: Początek. To wywołało we mnie wiele wspomnień, co zresztą nie jest niczym dziwnym, ponieważ spodziewałem się, że ta recenzja otworzy przede mną pewną możliwość, z której z przyjemnością skorzystałem. Będąc ciągle otulony klimatem tego uniwersum postanowiłem odświeżyć sobie pewną lekturę... czytaj więcej



Środa

"Wszystkie drogi prowadzą do przeszłości"

Każde miasto ma swoja legendę, ducha, upiora. Kuba Rozpruwacz, Hrabia Drakula, psychopaci – mordercy rozsiani po całym świecie, zakały społeczeństwa zamienione w bestie bez serca… Maszyny do dręczenia, katowania. Przechadzając się dzielnicą pośród zadbanych domków jednorodzinnych i apartamentów, uważaj – ściany mają uszy. Idąc do szkoły zaszczanymi skrótami i ciemnymi korytarzami, pamiętaj – zakamarki mają pięści i zbereźne fantazje. Strzeż się samotności, gdy świat jest budowany na łzach, pocie i krwi... czytaj więcej

Czwartek

Dobro zawsze zwycięża – "Syn" Lois Lowry – recenzja książki

Morze zawsze było niewiadomą. Budziło strach i przerażenie, ale też fascynację i ciekawość. Morze daje życie i je odbiera. Potęga wody jest nieopisana, niewyobrażalna. Klara, główna bohaterka ostatniej części kwartetu Dawcy autorstwa Lois LowrySyn, mogła się o tym przekonać na własnej skórze... czytaj więcej





Piątek

Kim jest ten pan?

Witajcie.
Nie wiem czy to dobry sposób na rozpoczęcie czegoś takiego. Wybaczcie mi, jeśli taki nie jest, ie mam w tym wprawy. Tak naprawdę w ogóle nie mam wprawy w opowiadaniu o sobie, ponieważ nigdy nie uważałem się za osobę specjalnie ważną czy wyjątkową. Wychodzę z założenia, że mam swoje miejsce w świecie i pewną rolę, którą sam sobie niejako narzucam, ponadto robię to codziennie, starając się podnosić poprzeczkę swoich życiowych celów... czytaj więcej


Sobota

RETRO DAY – Sacred: Złota Edycja

Znacie ten typ gier, który podczas włączania wita was radosnymi słowami: Kolekcja Klasyki, najchętniej kupowane gry komputerowe w Polsce, polecam i pozdrawiam – Piotr Fronczewski? Cóż, nie chwaląc się, ja znam je bardzo dobrze, może nawet zbyt dobrze, gdyż z doświadczenia wiem, że stare RPGi potrafią naprawdę odebrać i znajomych i dużą część życia przez to, że niezwykle angażują. W dzisiejszym RETRO DAY chciałbym przybliżyć wam produkcję studia Ascaron Studios. Moi mili, oto Sacred: Złota Edycja... czytaj więcej


1 komentarz: