niedziela, 24 kwietnia 2016

Tygodniowa wycieczka

W minionym tygodniu mogliście przeczytać:

Poniedziałek

Nie czytam książek...

Na wszystko znajdzie się jakieś wytłumaczenie. Jak to mówią, "paluszek i główka to szkolna wymówka"... Wychodzi na to, że nie tylko szkolna, ale też czytelnicza. Mówią, że 63% Polaków nie przeczytało żadnej książki. Ostatnio czepiałam się, że badanie było przeprowadzone na grupie 3 tysięcy osób – okej, rozumiem, że jest to grupa reprezentatywna, ale nie powinno się mówić że "Polacy nie czytają", bo żeby sprawdzić akurat to, trzeba by przepytać każdego obywatela (a jak wiadomo, to wymaga sporego nakładu pieniędzy). Mogłabym teraz napisać, że "zapytałam Polaków, dlaczego nie czytają książek", ale ja zapytałam kilku osób – obcych i bliskich, przypadkowych i nieprzypadkowych. Jakie "szkolne wymówki" były używane najczęściej? ...czytaj więcej

Wtorek

As na stronie #19 – cytaty z książek Chcę cię usłyszeć Diane Chamberlain i Linia serc Rainbow Rowell.

(...) Czy miłość wystarczy. Czy ktokolwiek zna odpowiedź na to pytanie? Ono jest idiotyczne. Przecież kiedy już się zakochasz, kiedy już przytrafi ci się ten cudowny stan, jak można pytać, czy to wystarczy by cię uszczęśliwić?
– Ale to się przytrafia całej masie ludzi (...). Miłość nie zawsze wystarczy... czytaj więcej



Środa

Fallout 4 – radioaktywne piękno, czy to możliwe?

Kontynuacje lubianych i uznanych serii zawsze mają niecodzienne, mówiąc delikatnie, towarzystwo. Krok w krok za sequelami idą dwaj partnerzy – zbyt wysokie oczekiwania oraz coś, co zwę "syndromem prawdziwego fana". Minęło siedem lat. Wystarczająco dużo aby narastały plotki, że kontynuacji tej gry w ogóle nie będzie. Życie potrafi jednak zaskakiwać i w roku 2015 wyszedł sequel postapokaliptycznego piekiełka studia Bethesdy Softworks pt. Fallout 4. Czy była to kontynuacja udana i sprawiła mi, jako fanowi poprzednich odsłon, przyjemność? Zagłębmy się w to... czytaj więcej

Czwartek

Suicide Squad – oby nie był samobójczym strzałem w głowę! [ZAPOWIEDŹ]

Dzisiejszy wpis będzie krótki, gdyż jest on zapowiedzią pewnej filmowej produkcji, na którą nie omieszkam się udać. Jak już wspominałem kilka razy we wcześniejszych moich postach, jestem wielkim fanem Batmana. Czytuję komiksy, oglądam filmy – również te animowane – gram w gry etc, etc. Nie mogłem więc przejść obojętnie, gdy parę ładnych miesięcy temu dowiedziałem się o zbliżającej się wielkimi krokami premierze filmu reżyserowanego przez Davida Ayera pt. Legion samobójców (lub, jak kto woli, Suicide Squad)... czytaj więcej



Piątek

Pokuś się o nutkę elektryzujących doznań

Skusiłam się sięgnąć po emocje inne niż zazwyczaj. Skusiłam się przeżyć pewien fragment niezwykłej codzienności, tak zachwalany przez wiele kobiet za granicą i w kraju... Skusiłam się na Pokusę, pierwszą część erotycznej trylogii Uwikłani, której okładka przyciąga wzrok każdego i nawet ona jest "lepsza od Greya"... czytaj więcej





Sobota

Objawy wiosny

Wiosna jest jedną z najpiękniejszych pór roku, zarazem jedną z moich ulubionych. Nie może ona więc być łatwa do zrozumienia, nie może się objawiać po prostu kwitnącymi kwiatami. Nie, ona jest złożona, zupełnie jak kobieta... czytaj więcej


1 komentarz:

  1. Super wszystkie tygodniowe wpisy w jednym poście! :)
    Dla każdego coś dobrego.
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń