poniedziałek, 13 czerwca 2016

Ponad tygodniowa wycieczka

Maj był ciężkim miesiącem, więc musiałam ograniczyć blogowanie. Po wszystkim miałam ochotę odpocząć, więc wygrzewałam się we Włoszech... Kier z kolei szkolił się w Dreźnie, więc również nie miał wystarczająco dużo czasu. Jednak to nie znaczy, że na Asie nic się nie działo. Dziś chcę przypomnieć wam teksty, jakie pojawiały się podczas mojej częściowej nieobecności. Mam nadzieję, że dzięki temu zobaczycie, czy czegoś nie pominęliście. Można to nazwać Ponad tygodniową wycieczką :).

 Podczas naszej nieobecności mogliście przeczytać:

Piątek 6 maja 

Serce w kawałkach

Pół roku czekania było warte tej chwili, w której mogłam powrócić na wyspę Martha's Vineyard, by kontynuować przygodę z duchami ponurego Sorrow. Serce ze szkła wciągnęło mnie na tyle, że podświadomie nie mogłam się doczekać Serca w kawałkach. Jednak nie wytrzymam czekania jeszcze raz tyle na kolejną część! ...czytaj więcej





Poniedziałek 9 maja 

The Walking Dead #1 – wielkie otwarcie!

Jak doskonale wiemy, prawdą jest stwierdzenie, że kto stoi w miejscu ten się cofa. Świat idzie do przodu, ludzie ulegają postępowi i tylko głupi do nich nie dołącza. Ja, pragnąc poszerzyć swoje spectrum zainteresowań, postanowiłem napisać pierwszą na tym blogu recenzję komiksu. Jest to wynik pracy Roberta Kirkmana i Tony'ego Moore'a pt. The Walking Dead #1 z roku 2003... czytaj więcej




Czwartek 12 maja

Czego pragnie kobieta...

...czytająca? Odpowiedź jest prosta: książek. Na jakie książki czekam w tym miesiącu, po kilkumiesięcznym odwyku? Nie macie pojęcia, jak bardzo chcę wyjechać z toną książek w plecaku i czytać... Czytać, nie zwracając uwagi na nic innego... czytaj więcej






Piątek 13 maja

Proszę, po prostu bądź...

Chyba nie potrafię pisać o książkach tak dobrych, że aż za dobrych. Na Po prostu bądź miałam chęć już odkąd pojawiła się w księgarniach, jednak wciąż coś nie pozwalało mi jej dorwać. Gdy już trafiła w moje ręce, przepadłam totalnie.
Jak już pisałam nie raz – najlepsze historie pisze życie. Książka Magdaleny Witkiewicz przybliża nam historię tak prawdopodobną, że wydaje się prawdziwa. Jest prawdziwa aż do bólu. Może dlatego wywołuje tyle sprzecznych emocji, może dlatego tak ciężko się pogodzić z niektórymi wydarzeniami z życia Pauliny... czytaj więcej

Poniedziałek 16 maja

Overwatch czy jednak Over hyped?

Między piątym a dziewiątym maja odbyły się beta testy, o których dowiedziałem się, z niezbyt wielkim zainteresowaniem, dzień po oficjalnym ich rozpoczęciu. Byłbym nie ściągał tej produkcji, gdyby nie fakt, że jako autor tego bloga odczuwam obowiązek bycia na bieżąco w świecie gier z różnych gatunków. Trzymając się właśnie tej myśli, dnia szóstego maja bieżącego roku pobrałem grę Overwatch autorstwa Blizzard Entertainment z ichniej platformy BattleNet... Co też zobaczyłem i jakie wnioski wyciągnąłem? ...czytaj więcej

Piątek 20 maja

Dobre myśli odnajdują człowieka...

Joanna Maria Chmielewka wciąż mnie zaskakuje nie tylko językiem, ale też pomysłowością. Sukienka z mgieł to moje drugie spotkanie z tą autorką i mimo że są w niej opisane losy bohaterów Poduszki w różowe słonie, której jeszcze nie czytałam, jestem zachwycona fabułą książki i zasmucona, że kończy się tak szybko. Jednak dzięki Sukience z mgieł jestem przekonana, że sięgnę po inne książki Chmielewskiej... czytaj więcej



Poniedziałek 23 maja

OGŁOSZENIE

W ciągu najbliższych dwóch tygodni będę znajdował się w Dreźnie w związku z programem europejskim Erasmus +. Z tego względu nie będę mógł regularnie zamieszczać wpisów, ale nie smućcie się! Mam bowiem dla was niespodziankę związaną z tym wyjazdem! ...czytaj więcej






Piątek 27 maja

Czas na zmiany... Teraz albo nigdy!

Nikt nie jest idealny, nic nigdy nie wychodzi perfekcyjnie. Trzeba potrafić przyznać się do własnych słabości. 

Myślałam, że akurat ta książka będzie kolejną z serii "przeczytać i zapomnieć", gdyż opis zapowiadał płytką historyjkę o dziewczynie idealnej zawieszonej między zakochanym w sobie nerdem a przystojnym chłopakiem. Jednak to kolejny dowód na to, że nie warto ufać opisom z tyłu książki... czytaj więcej


Środa 1 czerwca

As na stronie #21 – Mały Książę

Dziś dzień dziecka, a dziećmi jesteśmy wszyscy przez całe życie. Dziecko z nas nigdy nie wychodzi. Nawet jako już dorosłe dzieci lubimy bajki, nie mamy nic przeciwko zabawie lalkami z maluchem... I nawet wtedy powinniśmy znaleźć czas na czytanie. Ja podzielę się z Wami dzisiaj moimi ulubionymi fragmentami Małego księcia, którego czytam zawsze w Dzień Dziecka. Dziś jestem daleko od domu, ale od czego jest internet... :) ...czytaj więcej

Piątek 3 czerwca

Od złej do przeklętej...

O tej książce pisałam już w tekście Czego pragnie kobieta... i byłam przekonana, że utrzyma poziom pierwszej części cyklu. Miałam nadzieję, że Katie zachowa klimat Złych dziewczyn... (recenzja TUTAJ) i wprowadzi zarazem coś nowego i ciekawego do historii Kasey i Alexis... Jednak pisząc "coś nowego", nie spodziewałam się takiej właśnie akcji... czytaj więcej




Sobota 4 czerwca

RETRO DAY – Wiedźmin

Retro Day to jak wiecie niezwykle sentymentalna dla mnie seria postów. Pozwala mi wrócić wspomnieniami do czasów, w których gry były dla mnie o wiele bardziej magiczne, niż są teraz. Mogę odtworzyć swoje dziecięce emocje i powspominać, a także zderzyć przeszłość z teraźniejszością. Dziś piszę niezwykle specjalny tekst. Będzie on swoistym powrotem do przeszłości, i to dość dalekiej, gdyż cofniemy się do roku 2007 i wspomnimy najbardziej wżartą w moją jaźń produkcję. Zobaczmy, jak to wszystko się zaczęło – zapraszam do RETRO DAY z grą CD Projekt RED – Wiedźmin... czytaj więcej

4 komentarze:

  1. Jak na ciężki miesiąc to całkiem sporo tych postów ;)
    Ja musiałam zrobić w ogóle odpoczynek od blogowania, ale na szczęście już wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jasne! Już nie pamiętam, kiedy byłam tak wypoczęta :)

      Usuń
  3. Sporo się działo. Mam nadzieję, że wyjazd dodał Ci skrzydełek :)

    OdpowiedzUsuń