niedziela, 12 czerwca 2016

Tygodniowa wycieczka

W minionym tygodniu mogliście przeczytać:

Poniedziałek 


20 faktów z mojego dzieciństwa 

1. Gdy byłam mała, recytowałam wiersze i śpiewałam piosenki. Na jednym ze spotkań rodzinnych tak się rozkręciłam, że ugryzł mnie pies.
2. W przedszkolu całowałam się z chłopakiem za drzwiami, a nasze drogi rozeszły się po ukończeniu podstawówki... czytaj więcej
 

Wtorek

Deadpool – człowiek pepperoni!

W dzisiejszych czasach na powrót swój zamaskowany łeb podnoszą chmary superbohaterów spod różnorakich szyldów. Pomimo odchodzenia od oryginalnej koncepcji superbohatera i jego walki ze złem w sobie oraz na mieście, nadal są to nadal niezwykle poważne produkcje. Powiewem świeżości jest więc komiks, którego superbohater się za takiego nie uważa, a jest wręcz bohatera zupełnym przeciwieństwem.
Przedstawiam wam Deadpoola, postać Marvela, której ekranizacji podjął się Tim Miller. Przyszykujcie więc chusteczki i balsam do rąk, bo może być ślisko. Moment... to zabrzmiało dziwnie. Taki jest jednak cały ten film, a więc fakt udzielania się pokręconego humoru nie jest niczym dziwnym... czytaj więcej
 

Środa


As na stronie #22 – Bez słów

Jestem pewna, że skoro już raz odnalazłaś tu szczęście, odnajdziesz je po raz kolejny. Niektóre miejsca i niektórzy ludzie po prostu do siebie pasują. Tak mi się wydaje... czytaj więcej



Czwartek

Gwint – z ekranów na stół!

W ostatni piątek zakupiłem dodatek do fenomenalnej, i zrecenzowanej już TUTAJ gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dodatek ten, Krew i Wino (który zrecenzuje wraz z poprzednim za jakiś czas) zawierał również w opakowaniu dwie talie gry karcianej Gwint, znanej wszystkim fanom trzeciej części gry. Karcianka ta niezwykle wciągnęła mnie w świecie gry, dlatego też szansa na rozegranie kilku partyjek z przyjaciółmi wydała mi się niezwykle kusząca. Przedstawiam więc jedyną taką grę karcianą na rynku – Gwint! ...czytaj więcej
 

Piątek 

Czasami słowa nie są potrzebne

Trudno było mi zebrać myśli po przeczytaniu Bez słów, nadal nie wiem, co powinnam wam przekazać.
Ludzie czasami bez zastanowienia rzucają w kogoś mięsem, bez zastanowienia spychają kogoś na margines, obmawiają za plecami, szepczą, obdarowują gardzącymi spojrzeniami... Ludzie czasami bywają bezlitośni. Potrafią zniszczyć cudze życie tylko po to, by ich nadal było kolorowe, by nie wyszły na jaw skrywane głęboko w umyśle tajemnice. Tajemnice, które mogą zmienić wszystko. Celowe wyobcowanie kogoś nie ma usprawiedliwienia. Obcy często oceniają nas po okładce: jak wyglądamy, co nosimy, jaką przyjmujemy postawę... Oni nie wiedzą, z kim mają do czynienia. Jednak co, jeśli to najbliższa rodzina, która powinna się wspierać i wspólnie przeżywać tragedie, jest sprawcą największego koszmaru w życiu? ...czytaj więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz