niedziela, 26 czerwca 2016

Tygodniowa wycieczka

 W minionym tygodniu mogliście przeczytać:

Środa


As na stronie #24 – Art&Soul 

Zapraszam na małą zapowiedź recenzji, która pojawi się już niedługo na Asie... Jedna z lepszych książek tego roku. Panie i Panowie, oto Art&Soul Brittainy C. Cherry.
 
Wiedziałam, że głupotą było wychodzenie z domu tak późno w nocy, jednak gdy się ma zbolałe serce, wokół istnieje niewielu ludzi, którzy potrafią je ochronić... czytaj więcej

Czwartek

Seria gier Batman: Arkham – gry, które dały mi pasję! 

Są takie serie gier, które choć nie obijają się zbyt szerokim echem na świecie, to jednak niosą ze sobą kawał deweloperskiego kunsztu. Gry te, choć w mej opinii nieco niedocenione, sprawiają, że moje serce głośniej i mocniej bije, a umysł pogrąża się w rozmaitych przemyśleniach pobudzając wyobraźnię, wzbudzając zainteresowanie czy też... pasję. U mnie tą "podarowaną" pasją są komiksy.

A wszystko zaczęło się w magicznym dla gier komputerowych roku 2009, w którym to na świat przyszła gra studia Rocksteady opowiadająca przygody jednego z najlepszych superbohaterów w komiksowym świecie. Riddle me this! Zgadza się! Mam na myśli grę Batman: Arkham Asylum oraz dwie następujące po niej części Batman: Arkham City i Arkham Knight. To właśnie ta seria jest bohaterem dzisiejszego wpisu... czytaj więcej

Piątek


Kłamstwa i miłość...

Cecelia Ahern jest autorką znaną niemal każdemu, kto zetknął się z książkami. Jeśli nie czytał którejś jej powieści, na pewno słyszał gdzieś to nazwisko, choćby w czasie premiery filmu Love, Rosie. Oglądając go, myślałam, że książka musi być naprawdę interesująca, a autorka utalentowana. Jednak Miłość i kłamstwa to moje pierwsze spotkanie z Cecelią (jak wiecie, nie lubię czytać książek, których ekranizację zdążyłam już obejrzeć), autorką lubianą i poczytną. Czy udane? Przekonajmy się, bo na chwilę obecną sama nie jestem pewna swoich odczuć... czytaj więcej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz