niedziela, 3 lipca 2016

Tygodniowa wycieczka

 W minionym tygodniu mogliście przeczytać:

Poniedziałek


Miłość i kłamstwa, czyli relacja małżonków
W recenzji książki Miłość i kłamstwa (recenzja TUTAJ) wspomniałam, że napiszę o "pozornie najzwyklejszych decyzjach". Wnioskuję, że "pozornie najzwyklejszą decyzją" w tej książce było przybranie przez Fergusa pewnego rodzaju pseudonimu artystycznego, konkretnie imienia jego zmarłego brata. Fergus podjął decyzję, że będzie przed żoną i córką ukrywał swoją pasję, jaką była gra w marmurki (takie kuleczki, jak powiedziałby ktoś, kto się nie zna, czyli ja). Jednak czy ta decyzja była rzeczywiście pozorna? ...czytaj więcej


Wtorek

SuperHot – nawet mnie można zaskoczyć!

Dzisiejszą recenzję piszę, mówiąc szczerze, delikatnie zaskoczony. Nigdy wcześniej nie sięgałem po tytuł tak bardzo nieświadomy tego, że może okazać się czymś więcej, niż z początku zakładałem. Zakupiłem grę pragnąc niczego innego, jak tylko odmóżdżającej i prostej, aczkolwiek efektownej, strzelanki. Dostałem natomiast produkt o pewnym niespotykanym wcześniej w grze tego kalibru stopniu złożoności i innowacyjności. Gra o której mowa nazywa się SuperHot studia BlueBrick. Guess what? To polskie studio i rodzima gra! Przyjrzyjmy się więc temu niezwykle intrygującemu shooterowi... czytaj więcej

Środa


As na stronie #25 – Miłość i kłamstwa, Stinger
Dziś zapraszam was na wspaniałe cytaty z dwóch książek: Miłość i kłamstwa Cecelii Ahern, której recenzja pojawiła się w miniony piątek, i Stinger. Żądło namiętności Mii Sheridan, której recenzję przygotowałam na ten tydzień... Ciekawi? Więc zapraszam na chwilę relaksu! 
(...) wierzę, że nawet nieoczekiwana zmiana w czyimś zachowaniu mieści się w naturze tej osoby, że jakaś część nas jest wciąż obecna, tylko pozostaje w uśpieniu, czekając na dogodny moment, żeby się ujawnić... czytaj więcej

Czwartek


Namiętny weekend, który zmienia życie... – recenzja książki Stinger. Żądło namiętności
Myślicie, że życie można zaplanować od A do Z? Spisać cele na kartce, przewidzieć pojawiające się na drodze do przyszłości osoby, problemy i wydarzenia? A może sądzicie, że jak coś postanowicie, to przynajmniej los nie spłata figla i, z odrobiną wysiłku i samozaparcia, dopniecie swego? To jednym może wydawać się nudne, innym natomiast... stabilne. Pytanie jednak brzmi, czy jest możliwe? ...czytaj więcej




Sobota


RETRO DAY – Syberia: Złota Edycja
Dzisiaj naprawdę odpłynę w przeszłość! Powiem kilka słów o pewnej wyjątkowej pod względem gatunku produkcji. Jak zdążyliście już zauważyć, jestem ogromnym fanem gier RPG i nastawionych na fabułę czy też eksplorację. W roku 2006 na urodziny otrzymałem natomiast grę, która od tych typowych dla mnie produkcji znacząco odbiega. W moje ręce wpadła bowiem przygodówka, dzieło Microids/Anuman Interactive w wersji zawierającej obie części serii – Syberia: Złota Edycja. Zanurkujmy w ten intrygujący świat po raz kolejny, dla mnie jednak na pewno nie ostatni... czytaj więcej

1 komentarz:

  1. To podsumowanie tygodnia jest jedną z najlepszych rzeczy, z którą spotkałem się ostatniego czasu. Super pomysł!

    hacki do gier online

    OdpowiedzUsuń