piątek, 5 sierpnia 2016

Chciałabyś być Jedyną?



Tytuł: Jedyna
Autor:

4 komentarze:

  1. szkoda, że się zawiodłaś, bo mnie osobiście sama okładka przyciąga, ale reszta niekoniecznie.
    nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej serii książkowej zdarzają się pozycje wybitne i trochę gorsze - a widać to szczególnie przez taki kontrast. Mimo wszystko myślę, że dam jej kiedyś szansę.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam o fabule, myślę - to coś dla mnie! Przeczytałam o Twojej opinii i już mi się odechciało. Nie cierpię nudy w książkach i pewnie sięgnę po nią, jak ją zobaczę w bibliotece :p :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. Po tę serię sięgam w ciemno i do tej pory się nie zawiodłam, jednak "Jedyna" wynudziła mnie okrutnie, zakończenie było moim zdaniem absurdalne... Pomysł był, ale coś po drodze nie wyszło. To książka, której na pewno nie polecę i szczerze dziwią mnie bardzo pozytywne oceny tej książki, bo ja w niej niewiele znalazłam, prawie nic... Doszłam jednak do wniosku, że i takie książki są potrzebne, żeby doceni te inne, lepsze :)

    OdpowiedzUsuń