niedziela, 28 sierpnia 2016

Tygodniowa wycieczka

 W minionym tygodniu mogliście przeczytać:

Poniedziałek

Minął rok, miną lata...
Zawsze podczas świętowania nowego roku spoglądam wstecz i myślę sobie "jeszcze nie tak dawno, jakby to było wczoraj, witaliśmy zeszły rok, a już czas się pożegnać". Czas leci nieprawdopodobnie szybko, wręcz przelatuje przez palce. I właśnie tak samo zleciał rok z Asem. Wczoraj myślałam, czy blog to dobry pomysł przy moim trybie życia, a dziś świętuję jego pierwsze urodziny wraz z Kierem... czytaj więcej

Środa

Joker: Kto śmieje się ostatni? + ZAPOWIEDŹ
Dzisiejszy post nieco różni się od pozostałych, które zwykłem wrzucać na naszego bloga. Dziś bowiem zapragnąłem podzielić się z wami częścią siebie, krótkim wyrywkiem mojej pracy fan fiction prezentującej legendarne już w świecie DC tortury Jasona Todda, sprezentowane przez Jokera. Postanowiłem ten fragment nieco przerobić, ubrać we własne słowa i stworzyć własną wersję. Tworząc tę wersję Jokera połączyłem charaktery wszystkich znanych mi jego wcieleń i wyszedł  psychopatyczny żartowniś, który w swych zbrodniach widzi dużo zabawy, dużo przyjemności, ale i wyższą ideę, chęć udowodnienia czegoś Batmanowi. Tekst jest również małą zapowiedzią recenzji komiksu z uniwersum Batmana, która niebawem zostanie opublikowana na blogu. Miłej lektury i do następnego razu! ...czytaj więcej
 

Czwartek 

małe życie
Zachwytom nie było końca, pierwsze miejsca na listach rankingów zagarnięte, czytelnicy zaczarowani – nie mogą funkcjonować, bo siedzą w domach wbici w fotele i przytłoczeni emocjami, nadmiarem tragedii i… a może jednak nudą? Małe życie to niemała książka, ciężka i – mam wrażenie – skierowana do wąskiego grona osób. Chociaż już sama nie wiem, bo wystarczy wejść na stronę Lubimy Czytać, by zobaczyć mnóstwo opinii przepełnionych zachwytem i fascynacją. Jak do tej pory ufałam czytelnikom tego portalu i rzadko kiedy książka powyżej ośmiu gwiazdek mi się nie spodobała, tak teraz czuję się zawiedziona. Ale zacznijmy od początku… czytaj więcej

Piątek

Star Wars: Lando Calrissian przeciwko Imperium!
Nie jestem wielkim fanem Gwiezdnych wojen, ani też wielkim znawcą świata, w którym rozgrywa się ta akcja. Nie mogłem jednak przepuścić okazji przeczytania komiksu, który na celownik wziął sobie jedną z moich ulubionych postaci z pierwotnej sagi Star Wars. Komiks Lando Calrissian przeciwko Imperium jest autorstwa Charlesa Soule, gdzie rysunkiem posłużył mu niejaki Alex Maleev. Oprawiony w miękką oprawę zawiera w sobie tak naprawdę dwie osobne opowieści. Dzisiaj jednak chciałbym skupić się tylko na tej głównej i najdłuższej – opowieści o Lando Calrissianie. Co też porabia nasz zabawny, arogancki łotrzyk? ...czytaj więcej

Sobota 

Dziecko z koszyka – recenzja książki Prawo Mojżesza
To nie jest historia jak każda inna. To nie jest historia prosta i przewidywalna. Nie znajdziecie tutaj przepełnionych romantyzmem opisów, przesadnie erotycznych wątków. Ta historia, choć trudna do pojęcia, jest wzruszająca i piękna, nieprawdopodobna, ale aż nazbyt realistyczna. Ta historia nie kończy się happy endem... Ale czy na pewno? ...czytaj więcej

3 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie ;)
    http://nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te Twoje cotygodniowe zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń